Completati spatiile libere cu termeni potriviti pentru a obtine comparatii :
soare rotund ca .................
ca o printesa a fiorilor .............................
luna precum .................................
iarba ca ......................................
fluturii precum ......................................
lacrimile Maici Domnului ........................
ca doua margele ................................
fulgii de nea ca niste ............................
nisipul fin ca ...................................
aparatori ai muntilor ..................................
Ajutati-ma va rog !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:17:20+02:00
Soarele rotund ca o minge
ca o printesa floare galbuie
luna precum o banana
iarba ca smaraldul
fluturi precum pete de culori
lacrimile Maici Domnului caniste picaturi de ploaie
ca doua  margele transparente
fulgii de nea ca niste stele
nisipul fin ca mateasa
aparatori ai muntilor plini cuzapada care seamana cu niste oi.
Sper ca te-am ajutata!

11 4 11
ca doua margele stand in apa
fulgii de nea ca niste fluturi jucausi ce se pierd in urbea nesfarsita
nisipul fin ca faina
aparatoei ai muntilor ghetari care se topesc ca inghetata
sper ca este bine si ca te-am ajutat!!!!!
2014-11-01T16:50:02+02:00
Un cerc de foc
inspaimantatoare ca o printesa a fiorilor
un disc argintiu
iarba ca un covor de smarald
fluturii colorati precum un curcubeu
lacrimile Maicii Domnului sfasietoare precum o furtuna
ochii stralucitori ca doua margele
fulgii de nea argintii ca niste zane 
nisipul fin ca matasea
brazii ca niste aparatori ai muntilor

3 2 3