Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:23:16+02:00
       Dragi colegi, locul meu de munca este dormitorul meu unde trebuie sa pastrez curatenia. Zilnic imi fac patul, dau cu aspiratorul si aerisesc. Am grija sa am toate lucrurile frumos ordonate la locul lor. In afara de aceasta sarcina tot eu trebuie sa duc gunoiul sau sa fac unele cumparaturi. De asemenea am grija sa-mi strag farfuria dupa e mananc si sa nu las dezordine in bucatarie.
       Mama este mandra de mine si bucuroasa ca are un ajutor in casa.
poti?
da sau nu
?
ok
p-ooooooooooottttttttttttttttiiiiiiiiii?
MERSI din suflet:*
2014-11-01T21:44:35+02:00
Ii vad zilnic pe parintii mei muncind , asa ca si eu am un loc de munca . Pentru a nu fi asa de dificil pentru parintii mei m-am gandit sa ma "anganjez" si eu cu treburile din casa. Asa ca , am inceput cu camera mea , in care am facut curat ,pana am ajuns la bucatariie si tot asa. Ma simt mandra cand fac curat si sunt de ajutor.
1 5 1