Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-03T14:48:56+02:00
A+b+c=156; a-x=18; b-x=9; c-x=15; a+b+c-3x=42 ⇒ 3x=156-42=114, x=38;
in primul sac erau 38+18=56 kg; in al doilea 38+9=47 kg; in al treilea 38+15=53 kg.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T16:04:07+02:00
M=cantitatea de făină din primul sac
n=cantitatea de făină din al doilea sac
c=cantitatea de făină din al treilea sac
Cum din fiecare sac se consumă acceaşi cantitate o să o notăm cu x.
a-x=18⇒a=18+x
b-x=9⇒b=9+x
c-x=15⇒c=15+x Înlocui ce am aflat în a+b+c=156. Obţinem:
18+x+9+x+15+x=156
3x+42=156
3x=156-42
3x=114
x= \frac{114}{3}
x=38⇒a=18+38=56 kg
       ⇒b=9+38=47 kg
       ⇒c=15+38=53 kg
Verificare:
56+47+53=156
103+53=156
156=156
Sper că te-am ajutat! :)
1 5 1