Scrieti numarul 36 ca suma a doua numere impare consecutive .
Scrieti numarul 50 ca suma a cinci numere pare consecutive .
Scrieti numarul 96 ca suma a sase numere naturale impare consecutive .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:39:46+02:00
17+19=36
a+a+1+a+2+a+3+a+4=50
5a+10=50
5a=40
a=8
6+8+10+12+14=50
6a+15=96
6a=78
a=13
11+13+15+17+19+21=96
19 4 19
Comentariul a fost şters
demonstreaza cum ai facut si nu mai jigni
si nu sunt ba , cei 7 ani de acasa
Comentariul a fost şters
Multumesc pentru raspuns.
2014-11-01T16:04:12+02:00