Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:29:43+02:00
Când are cazuri de urgență , când vrea să caute o persoană și nu știe numărul , când vrea să caute numărul unei instituții , când vrea să afle numărul unor rude îndepărtate și când vrea să cunoască persoane .
2 4 2
2014-11-01T15:33:21+02:00
-sa caute un nr. de telefon
-sa faca farse la telefon( :)) )
-sa-si faca prieteni :)
-de plictiseala (foarte des :| )
-alte nevoi omenesti 

1 3 1