Răspunsuri

2014-03-03T14:37:31+02:00
Elemente monovalente: hidrogen si litiu
Elemente divalente: beriliu si magneziu
Elemente trivalente: bor si aluminiu.
Sper ca te-am ajutat!

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T14:37:42+02:00
Elemente monovalente: Sodiu (Na) şi Potasiu (K)
Elemente divalente: Magneziu (Mg) şi Calciu (Ca)
Elemente trivalente: Aluminiu (Al) şi Galiu (Ga)
Sper că te-am ajutat! :)
P.S.: În paranteză am scris simbolul elementului reespectiv.
8 4 8