Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:17:07+02:00
Prin derivare . fioros = fior + sufixul os ochitor = ochi + sufixul or iepuras = iepure ( derivare diminutivala ) + sufixul as
4 5 4
2014-11-01T15:24:40+02:00
prin derivare . fioros = fior + sufixul os                                                              ochitor = ochi + sufixul or                                                                      
iepuras = iepure ( derivare diminutivala ) + sufixul as
Sper ca ti-am fost de ajutor!
3 2 3