Buna ziua tuturor ma puteti ajuta
1.Desparte in silabe propozitia numai doua-s statoare si precizeaza regulile pe care le-ai aplicat
2.precizeaza 2 consecinte ale folosirii cratimei in structura cobori-le-ar
3.cuvantul soarece si carte cate litere si sunete contin.

2

Răspunsuri

2014-11-01T15:15:38+02:00
1) Nu-mai do-ua-s sta-ta-toa-re 
nu-mai ->regula 1
do-ua -> regula 4
sta-ta -> regula 1
ta-toa -> regula 1
toa - re -> regula 1
2) inversiune ( ar coborai pe ei ) , rostirea impreuna
3) soa-re-ce -> 7l , 7s
car-te -> 5l , 5s
nu te supara ca te intreb te pricepila mate?
Da
ma ajuti si pe mine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:16:51+02:00
Nu -mai  do-ua-s  sta-ta-toa-re 
Pai m se afla intre 2 vocale deci trece in a 2 silaba 
La a 2 este un diftong
t intre vocale si trece in silaba urmatoare iar r intre vocale si trece in silaba cealalta Asta e si pt 1 si pt 2
soarece 7 l 6 s
carte 5 l 5 s
Sper ca re-am ajutat