Răspunsuri

2014-11-01T14:59:23+02:00
Poate ca nu ai Cd ul bun 
Dute la cineva priceput si cauta pe internet cum se numeeste camera si instaleaz-o 

niciodata nu ai sa vezi un cd rau cand e vorba de instalat ceva, mai ales daca ti la dat cu camera web
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:05:55+02:00
Probabil nu ai programul si camera web nu are nicio legatura cu cd-ul ... pentru a o instala ai nevoie de un program si depinde si ce fel de windows ai
am Windows 7
tu vrei sa instalezi camera web cu cd? fa te rog poza mai clara sa inteleg ce scrie si te ajut eu pas cu pas
bine indata o fac