Va rog frumos sa imi traduceti urmatoarele propozitii in limba engleza :
a) Unde locuiesti ?
b) Eu locuiesc in Romania .
c) Cat e ceasul ?
d) E ora 8 .
e) E ora 8:30 .
f) Pomii sunt verzi primavara .
g) Primavara e soare si e cald .

2
Comentariul a fost şters
*trees
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Trees are green in spring

Răspunsuri

2014-03-03T14:26:05+02:00
Where do you live?
I live in Romania
What time it is?
It's 8 o' clock
it's 8 and a half
In the spring the trees are green.
In the spring it's sunny and warm
a) - Where do you live?
b) - I live in Romania.
c) - What's the time?
d) - It's eight o'clock.
e) - It's half past eight.
f) - Trees are green in the spring.
g) - In the spring it's sunny and warm.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T14:38:21+02:00
A) - Where do you live?
b) - I live in Romania.
c) - What's the time?
d) - It's eight o'clock.
e) - It's half past eight.
f) - Trees are green in the spring.
g) - In the spring it's sunny and warm.
Da, multumesc si eu!
Cand mai am nevoie de ajutor la Engleza sper ca o sa ma mai ajuti !
Sigur!
Multumes frumos pentru ajutorul oferit !
Comentariul a fost şters