Răspunsuri

2014-11-01T14:46:52+02:00
Nu diagonalele rombului nu sunt congruente.Una este mai mica alta mai mare
help me /
ABCD-rob , m (<ABC) = 120 grade , |AC| = diagonala = 4√3 Rezolvati : a)Aria ABCD . Zi-mi doar daca asta e partat .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:47:06+02:00
Nu. Ele sunt congurente. Da intr-un romb diagonalele sunt congruente, el devine patrat
si cum stiu ca este patrat defapt?
nu sunt congruente. diagonalele sunt perpendiculare
uite problema mea mai bine
ABCD-rob , m (<ABC) = 120 grade , |AC| = diagonala = 4√3 Rezolvati : a)Aria ABCD
help ?