Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:43:39+02:00
Aerul este un amestec de gaze.Ciocolata este un amestec  de cacao, zahăr, uneori lapte și unele arome specifice.Ceaiul este un amestec de frunze uscate ale plantelor si apa fiarta
5 5 5
2014-11-01T14:44:50+02:00
Ciocolata este un amestec din cacao si zahar si uneori lapte , aerul este amestecul a mai multor tipuri de gaze iar ceaiul este amestecul fuzarea  plantelor(ex musetel) cu apa
3 5 3