Gasiti cate un sinonim otr unitatile frazeologice din urmatoarele enunturi
a) Rezultatul sau era tras de par
b) Pentru performantele sale, a fist ridicat in slavi de durector
c) As vrea sa stiu mai multe despre Luceafarul poeziei romanesti
d) Gratie cunostintelor sale, era o adevarata rara avis printre colegi

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:39:10+02:00
Rezultatul său era tras de păr- forțat
Pentru performanțele sale a fost ridicat în slăvi de director- lăudat
Aș vrea să știu mai multe despre Luceafărul poeziei românești- să cunosc
...Rara avis- raritate, excepție
5 5 5
2014-11-01T14:46:04+02:00
Rezultatul sau era gresit 
pentru perf sale a fost apreciat de director