Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:38:10+02:00
 opinia mea este ca toata lumea are nevoie de Educatie deoarece trebuie sa stim sa ne comportam frumos cu toti oameni sa multumim daca primim ceva sa nu asteptam nimica daca am oferit ceva trebuie sa stim sa respectam oamenii si mediul din jurul nostru
2 4 2
2014-11-01T14:40:33+02:00
Educatia este una din cele mai importante calitati al omului , daca nu avem aceasta calitate nu putem merge inainte!!!
1 3 1