Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:40:28+02:00
La scoala am invatat despre genulk epic si cum se foloseste
Am cerut la magazin 2 fise pentru a putea pune in aparatul de cafea
Fisa de lucru a fost foarte usoara 
Textul de pe tabla il stiam de dinainte
Testul nu este greu daca inveti trebuie doar sa repeti si nu sa inveti tot ca un papagal
32 3 32
Mersiiii :* :* :* :*
ms poti sa ma ajuti si la asa : 2) Precizati sensul (propriu sa figurat) pe care il au in text ( Șt.O.Iosif, Inserare) cuvintele aripile si scrumul si alcatuiti enunturi in care cuvintele date sa aiba alte sensuri.'' ??
2014-11-01T14:40:53+02:00
Doctoritele amputa un pacient.
Doamna de romana ma imputat.
El este etic pe domeniul muzici.
Acesta este un fragment care apartine genului epic.
Fisa trebuie bagata pe gaura.
Doamna ne-a dat o fisa pentru portofoliu.
Acest text l-am mai citit.
Ieri am dat test la matematiaca.
Sper ca ti-am fost de ajutor!
34 4 34
ms poti sa ma ajuti si la asta? 2) Precizati sensul (propriu sa figurat) pe care il au in text ( Șt.O.Iosif, Inserare) cuvintele aripile si scrumul si alcatuiti enunturi in care cuvintele date sa aiba alte sensuri.
ambele au sens figurat