Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • LBS
  • Ambiţios
2014-11-01T14:39:37+02:00
Leu- animal si bancnota Lira - instrument muzical (bancnota din Marea Britanie) Sol - pamint (valuta din Peru) Real- adevarat (valuta braziliana)
22 4 22
2014-11-01T14:49:14+02:00
Leu-ban romanesc,animal african
lira-instrument muzical,ban englezesc
pasca-mancare romaneasca care se face de Paste,cuv frantuzesc care inseamna=pentru ca,deoarece
6 4 6