Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:27:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 o prisma hexagonala are 6 diagonale
10 4 10
2014-11-01T14:30:20+02:00