Răspunsuri

2014-11-01T14:26:38+02:00
Cele 4 floricele din gradina au crescut.
Au inflorit atat de frumos incat pot sa fac un buchet sa il dau bunicii
Am pastrat o floricica si pentru mama
Iar ea a pus-o in pamant si a reinflorit
Mersi mult ))
Chiar nu imi venea nici o idee interesanta...
Multumesc ;-)
Nai pentru ce :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:31:25+02:00

de ziua mamei am hotarit sa-i daruiesc o floricea .  Am plecat la florarie.  NU stiam ce floare sa aleg  asa ca am intrebat-o  pe  florareasa. Ea  mi-a dat un buchet de floricele rosii- simbolul dragostei
Multumesc mult!!! ^_^
multumiri voua!
am luat idei din ambele mini-compuneri si am facut tema :)
cu placere