Răspunsuri

2014-11-01T13:57:06+02:00
Este atunci cand tatal/mama cuiva se recasatoreste cu o persoana care are deja un baiat.
Adica are un frate din alta mama.
fiul vitreg este fiul sotului(sotiei)rezultat dintr-o alta relatie sau casatorie :))...se intreaba de fiu,nu de frate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:57:53+02:00
Fiul vitreg este atunci cand tatal sau mama lui moare , iar cel care este in viata se recasatoreste , deci copilul pentru persoana abia intrata in familie este fiu vitreg.Sper ca ti-am fost de ajutor.
fiul vitreg este fiul sotului(sotiei)rezultat dintr-o alta relatie sau casatorie :))
nu e neaparat sa moara ,se poate si trai prin simpla despartire :)
da , dar am dat un exemplu!