Răspunsuri

2014-11-01T14:03:16+02:00
1. Ei topaiau de fericire.
2. Cel mai frumos danseaza araboaicele.
3. Eu folosesc creioane.,
4. El e leoarca de transpiratie.
5. Miei zburdau ieri.
6. Tu incuiai usa.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:05:28+02:00
1. iau
   Eu iau dimineata autobuzul.
2. tigroaica
   Tigroaica isi apara puii. .
3. Ioana
   Ioana este prietena mea.
4. pleoape
    Am pleoapele umflate de oboseala.
5. piei
   Din piei de animale se fac pantofi.
6. inghesuiai
   Iti inghesuiai cartile in ghiozdan.