Răspunsuri

2014-11-01T13:55:42+02:00
Un număr natural este divizibil cu 2 dacă ultima cifră a sa este cifră pară (0,2,4,6,8)
Un număr natural este divizibil cu 5 dacă ultima cifră a sa este 0 sau 5.
Un număr natural este divizibil cu 10 dacă ultima cifră a sa este 0
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T14:06:16+02:00
Un numar natural este divizibil cu 10 daca si numai daca ultima cifra a este 0 ex:120,1250,3450,abc0
un nr nat divizibil cu 2 daca si numai daca ultima cifra a este 0,2,4,6 sau 8. ex:12,124,ab6,228
un nr nat este divizibil cu 5 daca si numai daca ultima cifra a sa este 0 sau 5 ex:125,2025,abc5

3 5 3