Răspunsuri

2014-11-01T13:54:47+02:00
Adica,sa prezinti cum este cea mai draga jucarie insufletita..

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T15:52:57+02:00
Intr-o noapte m-am trezit ca era mare galagie in camera. Stiam ca sunt singura asa ca m-am speriat teribil. Cand ma uit mai bine, cine credeti ca facea scandal? Jucariile mele se certau pe motiv ca sunt cele mai importante, ca fara ele nu se poate. 
Ursuletul meu de plus, aproape la fel de mare ca mine, spunea ca el este seful tuturor animalelor ca de el trebuie sa asculte catelul meu vechi , o pisicuta terfelita, veche de cand aveam 3-4 ani,, soricelul si puisorii mei murdariti de surioara mea cea mica care ii inmuiase in lapte sa fie mai pufosi. Credea ca sunt ca si painea. 
Am intervenit eu si le-am spus ca poate sa crape si cerul  dar eu nu renunt la prima mea jucarie, daruita de mama cand eram un bebelus.
In acea papusa eu o vad pe mama , fiinta cea mai draga pe lumea asta care m-a protejat ca o zana fermecata , facand de fiecare data ceva magic atunci cand eu,   micuta fiind , nu reuseam.Asa ca ursul a trebuit sa inteleaga ca, desi este nou nu intrece vechea mea papusa.
2 5 2