1.Alcatuieste enunturi cu cuv. : desing, vizavi, ad literam ,colocviu,nerentabil, a lua cuvantul , bestseller. 2.Taie sinonimul gresit , alaturat neologismelor: efemer (simplu-trecator) ; precoce(timpuriu-ciudat) ; culpabil(sensibil-vinovat) ; salutar (salvator - de salutar); mutual(mutesc-reciproc) ; problematic(care ridica probleme -indoielnic,nesigur) ;specios (inselator-special) .Multumesc mult !!

2

Răspunsuri

2014-11-01T13:29:42+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:42:49+02:00
Ea are o colectie de desing-uri.
Vizavi de noi este Doamna Aurica.
Ad literam este un dictionar de definitii.
Ei colocviu pe tema de la matematica(vorbesc).
Aceasta a fost o afacere nerantabila.
Maria a luat cuvantul in aceasta adunare.
Bestseller este o carte foarte populara.
2 efemer-trecator-(taiat simplu)
 precoce-timpuriu-(taiat ciudat)
culpabil-vinovat - (taiat sensibil)
salutar-salvator-(taiat de salutar)
mutual-reciproc-(taiat mutesc)
problematic-indoelnic,nesigur-(taiat care ridica probleme)
specios-special-(taiat-inselator)
1 5 1