Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:26:35+02:00
Aceasta este o iluzie optica. 
Este o aluzie la ceea ce a spus colegul sau. 
Ei au prevenit eruperea vulcanului. 
Ea provine din Asia. 
Este o onoare sa lucrez cu dumnealui.
S-a produs o eroare in sistem. 
Am inceput caietul cu alineat.
Ei s-au aliniat unul dupa altul.
Examenul oral se tine in clasa. 
Avem un orar nou. 
5 5 5
2014-11-01T13:32:43+02:00
1. Am avut iluzia ca voi castiga premiul I, dar  din pacate n-a fost asa.
2. Am facut aluzie la faptul ca sunteti colegi de banca.
3.E mai bine sa prevenim o boala decat sa o tratam.
4. Limba romana provine din limba latina.
5. A fost o onoare sa-l cunosc personal pe actorul Alexandru Arsinel.
6. A fost o eroare la calculator si  nu am putut citi fisierul.
7. Am invatat astazi la scoala despre "alineat".
8. Profesorul ne-a aliniat si apoi am plecat spre sala de sport.
 9. Am avut un test oral la care am avut mari emotii.
10. Mi-am notat pe orar orele suplimentare de matematica.



imparatul a avut onoarea sa il slaveasca pe acel om
la evluarile initiale s-a provocat o reroare importanta
noi am scris cu alineat la limba romana
eu am raspus ieri in oaral
acel orar este din clasa a treia