Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:38:21+02:00
Delta  Dunarii este unul dintre cele mai mari atractii ale Romaniei.Noi,adica eu mama si tata ne-am gandit sa facem o excursie,sa campam acolo.Dupa doua ore de mers cu masina insfarsti am ajuns.Acolo aerul era curat,mii de copii cu parintii lor se plimbau,pescuiau sau cumparau cate un suvenir.Dar noi mai aveam cateva lucruri de facut:undeva unde sa dormim,unde sa mergem si care sunt atractiile care merita vazute.
Pe drum ne-am intalnit cu un turis care ne-a oferit indicatii cu privire la atractiile de vizitat:Catedrala din Sulina,Plaja salbatica din Sulina,Dunarea Veche si Sate traditionale din Delta Dunarii.Dar de dormit nu am gasit....ne-am tot gandit ce sa facem,ce sa facem pana cand am zis eu:,,Hai,sa campam pe Plaja Sf. Gheorge care are nisipul cel mai fin.Am mers la un magazin din apropiere si ne-am achizitionat tot ce ne trebuia.
Am stat 3 zile acolo,iar cand am ajuns acasa le-am povestit tuturor prietenilor despre tot ce pot vizita si unde pot dormi.Am avut multe aventuri in cele 3 zile dar acum no sa stau sa povestesc tot ce am facut.Pe scurt a fost o excursie minunata.Recomand aceasta excursie in Delta Dunarii.
     Sper sa fie buna . :D

9 4 9
2014-11-01T13:40:25+02:00
Intr-o zi de primavara eu si familia mea am plecat intr-o exursie in delta dunarii.Cand am ajuns,in aer erau o multime de tantari si gaze care te urmareau peste tot.Fratele meu a vazut un sarpe,iar tata a gasit o mica alunecare de  teren.Dupa ce ne-am acomodat,fratele meu si tata am plecat in cautarea unor lemne pentru foc in timp ce mama si eu pazeam cortul.S-a facut seara,iar tata si fratele tot nu au venit.Mama s-a ingrijorat.In aceea clipa un zgomot s-a auzit izbitor de tare.Mama m-a luat de umar si m-a tras in cort,atunci doua umbre parca pareau sa intre in cort.Cand sa intre mama s-a linistit si mi-a spus:"Nu-ti fie frica,este doar fratele tau cu tata'.Cand am ajuns acasa am scris aceasta aventura in jurnalul meu secret pentru ami amintii de ea.   Sfarsit!