Completati urmatoarele enunturi cu omonime corespunzatoare: a) Bunica tese la ... Acest........a facut multe victime b) In vacanta mergem la ..... Pentru ca a stiut a primit o nota .......
c) Fratele meu a castigat o......
Valoarea actiunilor este stabilita de....
d) .........de la Cernavoda a fost consolidat
La vara bunicul va repeta........casei.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:05:49+02:00
A) razboi
b)mare
c) bursa
d) podul

Sunt sigura ca astea sunt deoarece si eu am avut exercitiile astea acum 3 zile si doamna diriginta a zis ca sunt bune :)
102 4 102
2014-11-01T13:07:17+02:00
Bunica tese la razboi.
Acest razboi a facut multe victime
In vacanta mergem la mare.
Pentru ca a stiut a primit o nota mare
Fratele meu a castigat o bursa de studii.
Valoarea actiunilor este stabilita de bursa.
Podul de la Cenavoda a fost consolidat
La vara bunicul va repara podul casei.
84 4 84