Răspunsuri

2014-11-01T13:02:45+02:00
einundvierzig , fünfzig, einundfünfzig , sechzig, einundsechzig , neunundsechzig , siebzig, auf [ tezeci -one , achtzig, einundachtzig , neunzig, neunundneunzig , hundert
 Cred!

ti le-am scris in ce ordine le-ai pus tu mai sus in intrebaree
Da dar uite asa imi trebuia : 0- null ( nul ) 1- eins ( Aint)
Sau 0 -( nul ) cum se pronunta in romana
aha.....bine
Ai inteles???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:06:02+02:00
41-einudvierzig,50-funfzic,51-einundfunfzig,60-sechzig,61-einundsechzig,70-siebzig,71-einundsiebzic
80-achtzig,81-einundachtzig,90-neunzig, 99-neunudneunzic,100-(ein) hunder
1 5 1