Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:47:43+02:00
Descriere , Naratiune si Dialog
????
te rog?
Pe drumul ce duce cătră cetatea Neamțu, pe la sfârșitul lui septemvrie 1686, se vedea o oaste mergând. După un trup de lănceri ce deschidea marșa, urmau douăsprezece tunuri mari trase de boi, --Naratiune
Sper ca te-am ajutat .
ms
2014-11-01T12:48:39+02:00
Naraţiunea imbinată cu dialogul şi descrierea.
1 4 1