Răspunsuri

2014-11-01T12:49:40+02:00


eu vreau  sa fac carte-  nearticulat

mie imi place  cartea - articulat hotarit

am citit o  carte- articulat nehotarit



2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-01T12:50:25+02:00
Am cumparat O CARTE. (articulat nehotarat)..... Ma gandesc la CARTE. ( nearticulat)........ Abia astept sa citesc CARTEA cumparata. ( articulat hotarat)
3 5 3