Rescrie corect (utilizand dictionarul) urmatoarele antroponime romanesti: Vasile Alexandri, Bogdan Petriceicu Hasdeu, Mihail Cogalniceanu, Constantin Negruti, Teodor Paladi, Anton Pan, Ion Pilat, Al. Filipide, C.A. Roseti, Alecu Ruso, Nicolae Tonita.

2

Răspunsuri

2014-11-01T12:44:26+02:00
Vasile Alecsandri 
Bogdan Petriceicu Hasdeu 
Mihail Kogalniceanu 
Constantin Negruzzi
Theodor Pallady 
Anton Pann
Ion Pillat 
Alexandru Philippide 
Constantin Alexandru Rosetti 
Alecu Russo 
Nicolae Tonitza 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:45:55+02:00
Vasile Alecsandri, Bogdan Petriceicu Haşdeu,Mihail Kogălniceanu, Constantin Negruzzi, Teodor Pallady,Anton Pann, Ion Pillat, Al. Phillippide, C.A. Rosetti , Alecu Russo, Nicolae Tonitza
1 5 1