Răspunsuri

2014-11-01T12:32:49+02:00
-Andrei,sa stiu ca eu am primit jucăria! -Ba nu-i adevărat!Eu am primit-o de la bunica deci e a mea! -Mama!Darius nu îmi da jucăria!
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:39:27+02:00
-Yonathan stii ca aceea este papusa mea prefarata si nu iti dau voie sa te joci cu ea                                                                                                                      -Si ce? eu tot o sa ma joc cu ea!                                                                        -Ba uite ca nu! bunico, Yonathan nu imi da papusa