Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:30:49+02:00
Omonimele- sunt cuvinte care au aceiasi forma si aceiasi pronuntare cu alt cuvant,dar care difera ca sens si origine.
2014-11-01T12:31:30+02:00
Omonimele sunt cuvinte cu forma identica,dar complet diferite din punctul de vedere al sensului.
Omonimele sint cuvinte cu forma indentica dar cu sens diferit
omonime = cuvinte indentice ,dar diferite
OMONIMELE sunt cuvinte cu formă identică şi acelaşi corp fonetic, dar cu înţeles total diferit:


• Omonimele care se scriu la fel se numesc omografe, la unele fiind diferit accentul:
acele/acele; copii/copii;
• Omonimele care se pronunţă la fel, fiind alcătuite din aceleaşi sunete şi la care nu d
la care nu difera nici accentul se numesc omofoane