Răspunsuri

2014-11-01T12:36:47+02:00
Pai imparti 2 1981 si vezi ce iti da am avut si eu un  ex la fel si am facut bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:52:16+02:00
Calculam ultima cifra
deci impartim pe 1981/4 (impartim la patru pentru ca 2 ridicat la o putere nu se poate termina decat in 2,4,8,6,adica avem o grupa a cate 4 )
1981/4=495 rest 1
Dupa ce se vor termina cele 495 de grupe ultima cifra a numarului va fi 6 deci mai adugam restul de aci reiese ca ultima cifra este ,dar stim ca un patrat perfect nu se poate termina in 2,3,7,8
2 3 2