Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:09:28+02:00
Vine iarna! (soseste)
Biblioteca vine langa oglinda. (pozitie)
Pantalonii imi vin de minune.( se potrivesc)
El a venit din Anglia. (origine)
Eu numar merele de pe masa. (verb)
Acel numar este rezultatul corect. (substantiv)
Altele nu mai stiu :D
2014-11-01T12:14:34+02:00


numar                                                      a veni

                                                                      1a sosi

                                                                       2 a se naste

1 cantitate de elemente                                     3  

2 bucata sau parte dintrun concert

3 numar atomic

4 numar de telefon

1 3 1