Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T12:22:41+02:00
1. In imperiul Otoman, caimacanul era un loctiitor al unor demnitari. 
2. Domnul Tariilor Romane a platit un mucarer, Portii Otomane. 
3. Peschesul a fost darul oferit sultanului cu ocazia bairamului. 
4. Rusfetul era obligatoriu la taranii ce o prestau in trecut boierilor. 
5. Partida nationala era organizata in fiecare an. 

Sper ca te-am ajutat.
3 4 3
2014-11-01T12:51:17+02:00
1Caimacan este locotenentu mareluĭ vizir orĭ al unuĭ ministru turcesc.
2a avut loc o serbare la curtea domneasca cu prileju primirii firmanului sau mucarerurilor.
3  l-au dus pesches pe Hristos si l-au rastignit
4taranii trebuiau sa respecte rusfetul dat pe mosia boierilor
5eu am trecut de partea grupului sau partidei nationale atihitleriste
2 3 2