Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:58:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
înştiinţare, anunțare,veste,afis,stire
ingandurat,ganditor
a arde, a aţâţa; a izbucni, a se dezlănțui; a provoca
a declara reușit, admis; a fi promova


2014-11-01T12:04:33+02:00
A da de stire => a vesti; A sta pe ganduri => a se gandi; A lua foc => a arde; A trece clasa => a promova.