Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:43:11+02:00
Cărare, cale, drum, deschidere
izolat, singuratic, retras; pustiu, neumblat, lăturalnic
a dori, a pofti, a râvni, a tânji
tristeţe, deprimare, întristare, dezolare, amărăciune, supărare, alean

24 4 24
2014-11-01T11:43:41+02:00
Poteca-carare
solitar-izolat
jind-pofta
melancolie-tristete
sper ca team ajutat

24 4 24
poteca-carare
poteca-carare solitar-singur jind- pofta melancolie-tristete