Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:38:32+02:00
Augumentativul cuvantului floare este floroi
diminutivul cuvantului floare este floricica...........stiu ca nu ai cerut si diminutivul dar ti l-am zis ca sa stii .........daca nu stiai...............sper ca te-am ajutat
multumesc ca mi-ai multumit
daca nu mai raspunde nimeni imi dai cel mai bun raspuns.........te rog.. ca sa trec la alt nivel..........mersi
Cu placere :P .
mersi
2014-11-01T11:52:29+02:00