Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:30:43+02:00
Dupa parerea meaprietenia este un mare adevar. In primul rand consider ca prietenia este foarte importanta pentru noi oameni . In al doilea rand consider ca prietenia este cel mai bun lucru pe pamant.Prietenia este foarte importanta pentru un copil sau un adult  > Sati faci prieteni nu e greu dar sa ii perzi e foarte uor.In concluzie,consider ca prietenia este foarte importanta si sun de acord cu acevt lucru ... SPER CA TE-AM AJUTAT
2 4 2
2014-11-01T11:48:48+02:00
Lume din care facem parte este formata din oameni mai mult sau mai putini buni . Pe cei buni ne place sa-i numim  si sa-i consideram prieteni nostri . Fiecare om are nevoie de persoane pe care se poate baza la nevoie, iar acele persoane nu sunt alceva decat prieteni  .... SPER CA TE-AM AJUTAT .
1 5 1