Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-08T17:02:37+02:00
Spunem ca 2 triunghiuri sunt asemenea dacă au unghiurile corespunzătoare congruente și laturile corespunzătoare proporționale. Criterii de asemanare
Criteriul U. U.(unghi-unghi): Două triunghiuri care au 2 perechi de unghiuri congruente, sunt asemenea.
Criteriul L. U. L.(latură-unghi-latură): Dacă un triunghi are un unghi congruent cu alt unghi al unui alt triunghi și laturile care formează cele 2 unghiuri sunt respectiv proporționale, atunci triunghiurile sunt asemenea.
Criteriul L. L. L.(latură-latură-latură): Dacă 2 triunghiuri au laturile corespunzătoare proporționale, atunci cele 2 triunghiuri sunt asemenea.
Triunghiurile fiind echilaterale poti aplica orice criteriu pt a demonstra.
9 4 9
2014-01-08T17:03:03+02:00
Pai...este foarte simplu
Triunghiurile echilaterale au fiecare unghi de 60 de grade => unghiurile din triunghiul Abc sunt congruente cu cele din triunghiul QRS.Mai trebuie sirul de rapoarte egale al laturilor dar cum laturile de la primul sunt de ex. X si cele de la al doilea K atunci x pe k =x pe k=x pe k.Asta e demonstratia.O reformulezi tu
6 4 6