Răspunsuri

2014-11-01T11:21:52+02:00
 Povestile sunt creațiile constiintei, iar povestitorii sunt regii fictiunii. Povestind, ei ne împart trairile și emotiile sale.
 Poti povesti zile si nopti intregi, saptamani, luni, ani întregi si tot sa nu te plictisesti. La fel, poți povesti orice : întamplări, povesti, fapte reale, basme etc. Putem spune ca viata noatra este o poveste, iar noi povestitorii!
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:26:56+02:00
poveste,povestioara,povesti,povestile,povestea,povestirile,povestirea,povestilor.
Bunicul mi-a citit povesti de cand sunt mica.Si mama imi citea cate o poveste .Am fost un copil rasfatat.Cind am mers la scoala ascultam povestioare spuse de colegi.Povestirile erau din timpul vacantei.Toti copii am trait intr-o perioada in lumea povestilor.Povesteam lucruri minore specifice perioadei copilariei.Am t.rait intr-o lume de basm,inconjurata de papusi.Fiecare papusa are povestea ei, numele ei. Stateam seara si le povesteam povestioare spuse de colegii mei
TITLU:o copilarie de poveste