Răspunsuri

2014-11-01T11:09:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In fiecare vara merg la mare.
Uite ce mare ai crescut!
Maria a crescut foarte mare
In vacanta am fost la mare.
marea ne asteapta cu valurile ei cei mari
Andrei s-a facut mare
Mare ti-e fradina doamne
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:11:38+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mare mai e grădina,domnule!( sens figurat - multe ciudățenii mai sunt - dar și propriu - grădina are o suprafață întinsă-.)
Vreau o casă mai mare .
Să crești mare!