Explica secventele:* un alt fel de a gasi adevarul;
* o lume a artificialului sau a virtualului;
* a privi cu bãgare de seamã;
* si-a ascutit simturile;
* si-a pus la încercare toatã întelepciunea si puterea gîndului. Ajutati-ma va rog frumos

2

Răspunsuri

2014-11-01T10:54:22+02:00
O lume artificiala
a privi atent, cu calm, fara graba
atentie marita a simturilor mai ales auzul
desteptaciuna si meditatia



37 3 37
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:05:21+02:00
1) altă modalitate ,altă abordare a situație dacă vrei să știi adevărul.
2) o lume care imită realitatea într-un mod cum îți dorești dar care nu prea e real.
3)a fi foarte atent la detalii.
4)atenție sporită ,din punct de vedere vizual,olfactiv,tactil...
5)și-a pus la încercare toată experiența acumulată +cunoștințele dobândite 
122 4 122
multumesc pt. coroana
Comentariul a fost şters
mersi