Răspunsuri

2014-11-01T10:57:56+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:01:07+02:00
a)
Pentru a fi un numar impar b trebuie sa fie 1,3,5,7,9 iar a poate lua orice valoare de la 0 pana la 9 .
In total sunt 5·10 = 50 numere cu acea proprietate .

b)
Pentru a fi un numar par y trebuie sa ia valorile 0,2,4,6,8 iar x si l orice valoare de la 0 pana la 9 .
In total sunt 10·10·5 = 500 numere cu acea proprietate .