Răspunsuri

2014-11-01T12:49:47+02:00
Dunarea are importanta de a aduna toate raurile Roaniei.
PAi este importanta pt ca este al doilea cel mai lung fluviu dupa volga si strabate multe tari si deasemenea capitale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T13:51:14+02:00
Dunărea este un important drum fluvial internațional, curgând prin 10 țări: Germania,Austria, Slovacia, Ungaria, Croatia, Serbia, Romania, Bulgaria, Republica Moldova si Ucraina și are afluenți în alte șapte țări. Trece prin patru capitale de stat: Viena,Bratislava, Budapesta și BelgradDunărea are o importantă deosebită datorită faptului că ea traverseaza Europa de la est la vest, astfel adunandu-si apele de pe o suprafață de 805.300 km pătrați.

1 5 1