Răspunsuri

2014-11-01T10:45:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Are acelasi inteles cu expresia "astepti invitatie speciala?"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T11:08:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vrei să mă rog de tine/voi ca și cum voi mi-ați face o favoare deoarece mi-ați acceptat invitația .