Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T10:37:37+02:00
În primul rând să definim termenul de viciu :
Conform DEX ,viciul este un cusur,un defect,un neajuns,iar figurat ( conform aceluiași DEX) este o pornire nestăpânită spre rău,spre dezmăț,este o apucătură rea.
Oamenii își manifestă (au tendința de a-și manifesta) viciile în societate datorită lipsei de educație ,datorită dezinteresului față de grupul social,datorită pierderii unor repere morale,datorită publicității exagerate a acestor anomalii în media ca modele ,ca mijloace de reușită în viață.

3 5 3
2014-11-01T10:39:45+02:00
Anturajul,curiozitatea(sa vezi cum e)
unii cred ca esti mai "cool" daca fumezi de exemplu