Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T10:30:24+02:00
Numele Cozneac este un nume romanesc contemporan .Este un nume ce provine din partea de Nord a Romaniei, dar este folosit foarte des si in partea de Est a tarii. 
1 5 1
2014-11-01T11:31:01+02:00
Bunny88 , a spus despre originea numelui, dar daca sa spunem despre semnificatie,atunci numele Cozneac inseamna jertfa omului călăuzit de crucea biruitoare a lui Hristos