Răspunsuri

2014-11-01T10:16:37+02:00
A-numarul
2a+ 3 pe 2=2 intregi si 2 pe 5 (aducem la acelasi numitor)
Amplificam pe 2a cu 10, pe  3 pe 2 cu 5 si pe 12 pe 5 (de la 2 intregi si 2 pe 5) cu 2.
Am ajuns la acelasi numitor si nu mai scriem numitorul.
20a+15=24 =>20a=9 => a=9 pe 20 
Sper ca e bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T10:27:23+02:00
Notam dublul numarului cu 2x. Linia de fractie o voi reprezenta astfel: / 2x + 3/2 = 2intregi si 2/5, introducem intregii in fractie=> 2x + 3/2 = 12/5 => 2x = 12/5 -3/2 (se amplifica prima fractie cu 2, a doua cu 5) => 2x = 24/10 - 15/10 => 2x=9/10 => x= 9/10 ÷ 2 => x= 9/10 × 1/2 => x= 9/20
Poti te rog sa bifezi raspunsul ca "cel mai bun"?
Multumesc!!
multumesc ^^