Răspunsuri

2014-11-01T09:50:35+02:00
Am pre multa sare in ceorba
am cumparat papucicu toc
ce luna frmoasa
mai bine invat
mei somn 
poarta mea sa descis 
nu mai pot de som 
mama canta lin
mi so incurct paru
pana cand te mai astept
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T09:53:21+02:00
Am pus multa sare in ciorba.
El sare de bucurie.
Pantoful are un toc foarte mare.
Nu imi gasesc un toc de ochelari.
Luna de pe cer este inconjurata de mii de stele.
El este nascut in luna decembrie.
Mai ai mult de invatat?
Luna mai aproape s-a sfarsit.
Parintii mei vin de la munca.
?
El poarta o bluza neagra.
Am vazut o poarta deschisa.
Tata a prins un somn la pescuit.
Ei ii este somn.
Am mancat un lin. (peste cu solzi marunti)
Mama a cumparat un lin. (vas de lemn)
Eu par mai inalta.
Ea s-a sprijinit de un par.
Pana este foarte usoara.
O sa ajung pana incepe ora. (la propozitia asta nu stiu sigur daca e bine)

MAI AM UN EZERCITIU MA POTI AJUTA UITATE PE POPOVICIOANEA ETE 3 AA OFER 8 PUNCTE